20 de gen. 2008

Un altre cap de setmana perfecte!

DISSABTE: MATI DE DELICATESSENS

Com sempre, a última hora de divendres decidim que podríem donar un volt per Collserola al dia seguent i gaudir dels seus corriols i "pujadetes" que caracteritzen la zona.
Fem una trucada a un bon guia de la zona i quedem a les 9 al parquing del Velòdrom.
A les 9 del matí arribem al parquing, ens preparem i tot seguit arriba el nostre guia...en Charlie!, al cap de pocs minuts arriba també en Robert i ens disposem a sortir. En Robert pregunta si nosaltres també tenim pensat fer 5 hores de bici...mmm...ai Deu meu!, penso jo.
En Charlie! ens diu que farem una "delicatessen" i només sortir ens fica per darrera uns herbots i veig al Miki en dificultats... glupps, no m'extranya! hi ha un baixadot amb un reguerot al mig i una pendent que fa por! Comencem bé!!
Un cop salvat el primer obstacle (jo a peu, es clar) continuem la ruta, la "delicatessen" encara no ha arribat i comencem a pujar per el lloc més suau per pujar a Collserola...ejem...menys mal!, perque me n'adono que avui no serà el meu dia, les meves cames no tenen ganes de pedalar :(.

Primer fem una trialereta de baixada força guapa i després tot seguit un puja, puja, baixa, puja, puja...i les meves cames plorant de dolor!
Delicatessen per aquí, delicatessen per allà...i la que està quedant força "delicatessen" sóc jo, peró aguanto com puc i espero que les maleïdes cames es despertin d'una vegada.
Per el mig del bosc se sent de tant en tant algún crit mític de "Carles t'odio!!!" i alguna cançoneta de fons..."perdonameeeeee" del Dúo Dinàmico.
A mig camí d'algún lloc ens deixa en Robert, diu que per compromisos familiars...peró en realitat crec que li he trencat la mitja :(.
Em deixa sola amb aquests dos, quin perill!!! bé..., el mateix perill que anar amb els tres, ja que vaig: última i destacada jeje.
Al cap d'una estona, per fí les meves cames se n'adonen que estàn a sobre una bici i es mostren més disposades a disfrutar, peró elles no saben que jo començo a acusar cansament, per tant el que guanyem per un costat ho perdem per l'altre.

Al final tornem a arribar al parquing de Collserola amb 60 km a les cames , una mica "perju", peró encantada de compartir un altre matí fantàstic amb aquests cracks.



DIUMENGE: SORTIDA DE NIVELL

Després de la pallissa de dissabte, no se jo com anirà el diumenge, peró com és per "casa meva" ja em conèc el circuit i sé que la diversió està assegurada, envoltada d'una petita dossi de duressa...peró el mountain és així :)
Ens trobem a l'estació d'autobusos a en Dani "CuRcO", Sergi "Tico", Natx, el gran "Maki", en Ramón "moixa" (que passaba per allà) i els nostres artistes convidats; en Toni Pacios i la Sandra Santanyes "Polar".
Uff, quin nivell maribell!!! Com la ruta ja es coneguda per alguns no faré comentaris de la mateixa, només dir que és dura peró divertida alhora.
Avui per sort les meves cames s'han aixecat disposades a pedalar, per tant no tinc excuses per anar darrera...peró hi vaig perqué sóc la més dolenta jeje.
Per culpa d'un tronc al mig de la bici d'en Natx, aquest ens ha de deixar amb molt de disgust per la seva part...quin mal tronc Natx!! Seguim la nostra ruta en direcció a LLinars i quan quasi ja hi sóm, algú demana "Tiempo!!! toca xispa!!" i anem a fer "la xispa".
Després de gaudir d'una estoneta de sol i vida social, seguim el nostre camí cap a LLinars, allà gaudim, com sempre de la fluidesa de corriols i senders amunt i avall...quin gust!, quina maravella!
Aquí ja anem perdent a part de la bona companyia i ens quedem tots quatre (Sandra, Toni, Miki i jo) per la tornada tranquila cap a Granollers.

Al final, 60 km més de bon mountain bike amb, com sempre, molt bona companyía...Fins la propera amics!!!

Photobucket
Photobucket
Photobucket

9 comentaris:

Ro ha dit...

Eps, que els compromisos eren de veritat!!! Si vaig marxar pel vostre bé... Pregunta-li al Charlie! o al Ramon que passa quan rebo un sms i/o trucada a mitja sortida, jajaja...

Charlie! ha dit...

Passa que toca còrrer, jejeje!!!! Recordarem tota la vida el dia que vas rebre una trucada a la benzinera de Tona... no us podeu imaginar com vam baixar fins a Barcelona!!!! Assassí!!!!
Ei, ja tinc preparada una ruta amb les delicatessen que ens vam deixar de fer dissabte... tralaralààààà..... per quan??¿?¿!!!!

Carlesepic ha dit...

Dfes com jo! que per evitar represàlies ja ni surto de casa, jejeje, va tontos que és broma!, que la meva santa esposa és porta la mar de bé amb mi, des de aquí li vull agrair la seva paciencia, i també als responsables d'aquest magnífic blog la possibilitat d'expressar-me públicament.

Per cert Bisontes, que passa que estem intentant acaparar aquest blog? Per mi perfecte, crec que ens treu audiència, s'hauria d'actuar al respecte, BOICOT!!!

(No em feu cas que porto un excés de sucre a la sang, l'arros amb llet estava molt dolç)

Carlesepic ha dit...

Per cert, però ka makos que estem tots plegats amb la roba nova. També s'ha de dir que amb aquestes perxes, qualsevol cosa ens queda bé, i res més, només agrair als responsables d'aque... ... la possibi.... bla bla bla publicament!

Miki ha dit...

Que algú li doni la medicació...

:D

Nuria (Tnt) ha dit...

Com el Joselito surti com ell!!!!

Unknown ha dit...

La veritat es que tots plegats a les fotos sembleu bons i amb classe. jajaja desprès ja demostreu que realment sou igual o millor.
L'equipació nova molt guapa.

Salut

RAMONET ha dit...

El maki ha engreixat 100 grms no? Es que el veig amb la cara mes plena, jejeje, segur que s'ha passat amb els turrons...

Lauri ha dit...

Bé, doncs jo també vull deixar el meu comentari Bisonte.... mmmm aixó..... sí,sí.....com dèia....mmmm....

Que esteu molt guapos tots !!!!